Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Τί βγαίνει από την καρδιά του ανθρώπου;

Ιανουάριος - Φεβρουάριος 2026

Τί βγαίνει από την καρδιά του ανθρώπου; 

  

0382 05

 

Είπε κάποιος ότι στις δοκιμασίες της ζωής και στις πικρές απογοητεύσεις με τους ανθρώπους η καρδιά κάποτε ραγίζει και τότε βγαίνει πικρία και δυσωδία.

 

Θα μπορούσαμε να απαντήσουμε:

 

Όταν η καρδιά ραγίζει, αναδύει εκείνο που έχει μέσα της. Αν έχει δυσωδία, θα βγει προς τα έξω η δυσωδία. Αν έχει λουλούδια, θα βγει προς τα έξω η ευωδία τους. Τίποτε δεν μπορεί να δηλητηριάσει αυτή την ευωδία. Είναι η παρουσία της θεϊκής αγάπης, η οποία «εκκέχυται εν ταις καρδίες ημών διά Πνεύματος Αγίου του δοθέντος ημίν» (Ιωαν. 5:5). Αν αφήσεις να μιλήσει η πατρική καρδιά της αγάπης, όλα θα είναι ρόδινα.

 

π. Χριστόδουλος, Προηγούμενος Ι. Μονής Κουτλουμουσίου Αγίου Όρους